Oralissa opiskellaan – henkilöstömme urakehitys on meille sydämen asia 🤍

Panostamme ammattilaistemme urakehitykseen laadukkaiden koulutussisältöjen ja uniikkien kehittymismahdollisuuksien avulla. Yksi näistä upeista kokonaisuuksista on palveluneuvojillemme suunniteltu liiketoiminnan ammattitutkintokoulutus yhteistyössä Rastor-instituuttin ja Faros & Comin kanssa.
Palveluneuvojamme ovat toimintamme keskiössä. Monen asiakkaamme ensikontakti Oraliin on aseman tai puhelinpalvelumme palveluneuvoja. Palveluneuvojamme ovatkin asiakaspalvelun rautaisia ammattilaisia, joiden hymy ei hyydy kiireen keskelläkään, ja joille jokainen asiakas on yhtä tärkeä. Voikin sanoa, että palveluneuvojamme ovat Oralin sydän.
Tarjoamme palveluneuvojillemme tätä uniikkia ja suosittua koulutusohjelmaa nyt jo toista kertaa. Koulutus on Oralille räätälöity kokonaisuus ja sen teemoina kulkee koulutusvuoden ajan mm. liiketoimintaosaaminen asiakaspalvelussa, kannattava ja tuloksellinen toiminta, työyhteisötaidot, asiakasymmärryksen vahvistaminen ja asiakaspalvelun sekä myynnin prosessit. Ensimmäisenä toteutuskertanaan koulutus herätti runsaasti mielenkiintoa ja saimme mukaan yli 20 innokasta palveluneuvojaa mukaan kouluttautumaan.
Viime vuonna tutkinnon opiskellut palveluneuvojamme Saimi Hotti kommentoi kokemustaan koulutuksesta: "Kun näin ilmoituksen koulutuksesta, en miettinyt hetkeäkään, ettenkö osallistuisi, kun tällainen mahdollisuus tarjotaan. Näkemys asiakaspalvelusta ja myynnistä on kyllä väkisinkin laajentunut ja oma rooli organisaatiossa on korostunut, kun näitä asioita on päässyt pohtimaan koulupäivillä ja oppimistehtävissä."
Uusi ryhmämme aloittaa syksyllä opintopolkunsa. Toivotamme kaikille tutkintoa suorittaville oikein antoisaa opintomatkaa mielenkiintoisten aiheiden parissa.